31 May 2011

Duygu nedir ki?

Sınav çalışıyoruz... Bozuk psikolojilerimizle çalışılan bir psikoloji sınavı.
Duygulardan falan bahsediyor. Biz anlamayız ki! Bilen biri gönüllü çalıştırıyor hepimizi. Aslında onunda çaktığı yok duygu falan da işte...
Duygu iki nokta üst üste, bireyin herhangi bir şey hakkındaki hissettikleridir nokta. Beğenme, hoşlanma, aşk, öfke sonra da nefret.
Sıralaması aynen böyle. Krolonojik yani.
Yanına yıldız koyduğum not var yanında, görmezden gelinse de, bastırılsa da yok edilemez ünlem.
İnkar edilip, küçümseme yerine ''duygu'' kabul edilmeli nokta.
Ders bitti.

Duygu konusunu anladığımıza göre, savunma mekanizmalarına geçebiliriz...
İnkar etme, bastırma...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder