8 Şub 2013

üzgün adam vs.

Tango öğreneceğim. Tangoyu neden öğrenmek istediğimi bilmiyorum. Asilliğim kusuyor kendini.
Omlette ilerleyeceğim. Omletimi başka güzel adamlara ikram edip küçük mutluluklar satın alacağım.
Küçük mutluluklarımla İsviçre'ye gideceğim. Neden İsviçre, bilmiyorum. Bundan bilmem kaç gün evvel, dart oynarken sıkılıp oturduğum eski koltukta gittim İsviçre'ye. 'Bazı şeyler bitmeden bazı şeyler başlamıyor.' dedi telefonda konuşan kız. Neden dedi, bilmiyorum. Üzerime aldım ben de. Biri bana bi adam çizdi, bugün. Neden çizdi, bilmiyorum. Adam üzgündü. Çizen, üzgün durmuyor dedi. Bence üzgündü. Üzgün adamlar aldım üzerime. Neden, bilmiyorum.

Senin bunların hiçbirinden haberin yok. Senin tango öğrenmek istediğimden haberin yok. Senin İsviçre'ye gideceğimden haberin yok. Senin bugün adamın birinin bana üzgün adam çizip verdiğinden haberin yok. Senin benden haberin yok.

Güçlü  kadın olacağım, kendime güçlü kadın çizdim. Üzgün adamın yanına koydum.

Senin tek bildiğin kendi bencilliğin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder